×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در آیین افتتاح این منزل، که سرهنگ عجمیان فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی، سرهنگ عطایی رئیس بسیج کارگری و کارخانجات سپاه صاحب الزمان(عج)،سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان و چند تن از مدیران ذوب آهن اصفهان و رئیس کمیته امداد لنجان حضور داشتند، سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری ذوب آهن اصفهان گفت: در طی دوسال گذشته تا کنون، تعداد ۵۵ باب منزل مسکونی جهت نیازمندان در بخش‌های مختلف شهرستان لنجان ساخته و تحویل خانواده های این عزیزان گردیده است.

وی افزود: تا پایان سال جاری نیز سه واحد دیگر آماده بهره برداری است که در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد. سرهنگ فرهمند یاد آور شد:بسیج ذوب آهن اصفهان علاوه بر انجام مأموریت های محوله، در نظر دارد با راه اندازی مؤسسه خیریه، هم‌سو با کمیته امداد، اقدام به گسترش جامعه هدف قرارگاه خودکفایی و جهادی شهید تندگویان نماید و خانواده‌های بازنشستگان، از کار افتادگان و حتی فوتی های ذوب ‌آهن ی را نیز تحت پوشش قرار دهد. وی گفت: با راه اندازی مؤسسه مذکور، قرارگاه خادمین رضوی نیز زیر نظر این مجموعه فعالیت خواهد کرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت مدیریت عالی و مدیران مرتبط شرکت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین مشارکت کننده در پروژه های جهادی قدردانی نمود.

همچنین در آیین مذکور برادر جلالی مدیر قرارگاه خودکفایی و جهادی حوزه مقاومت بسیج کارگری ذوب آهن اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت های جهادی گفت: پروژه احداث منزل مسکونی یاد شده با مساعدت و همکاری بخش‌های مختلف مجتمع بزرگ ذوب ‌آهن اصفهان از جمله مدیریت های نسوز، راه و ساختمان و نت مکانیک، با حدود ۳۰۵۰ نفر ساعت از اردیبهشت‌ماه سال جاری شروع و در شهریورماه پایان یافت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.