×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مس پرس، مهندس محمدرضا موثقی‌نیا با بیان اینکه پیش از بازدید از مجتمع تصور دیگری داشتم، ادامه داد: پس از بازدید شاهد عملکرد مطلوبی بودم که جا دارد از دکتر خرمی‌شاد و مجموعه شرکت ملی مس بابت این تلاش‌ها تشکر کنم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با تأکید بر اینکه همه این اقدامات به برکت کار و تلاش کارکنان مجتمع و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: طرح «ماین تومیل» که با تلاش کارکنان سونگون اجرایی شده و به افزایش بیش از یکصدهزار تنی کنسانتره منجر خواهد شد، موجب خرسندی است.

معاون وزیر صمت بر پیگیری خود در خصوص روند پیشرفت طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون تأکید کرد و گفت: مهم این است که طرح ها در زمان خود و با هزینه پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد و همزمان نیز موانع احتمالی پیش روی طرح‌های توسعه‌ای باید با همکاری مسئولان استانی رفع شود.

موثقی‌نیا با اشاره به اینکه مقررات و قوانین برای کار نکردن وضع نشده بلکه برای بهتر کار کردن تدوین شده است، اظهار داشت: طرح‌های توسعه‌ای نباید با مقررات زیست محیطی در تضاد باشد که البته این موارد قابل حل شدن است. از این رو ضروری است که مسئولان مجتمع و مسئولان محلی با همکاری یکدیگر موانع را برطرف کنند. خوشبختانه، مسئولان محلی پیگیر مسائل موجود هستند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید»، تصریح کرد: اگر وضعیت فعالیت و تولید امسال متفاوت با سال گذشته نباشد و موانع تولید امسال را برنداریم و همچون روند سال گذشته باشد، ولایی نیستیم.

وی ادامه داد: امسال باید برای رفع موانع تولید و کمک به رشد تولید تلاش مجدانه و مصرانه‌ای صورت گیرد، چرا که اثرات آن مستقیم به سفره مردم ‌رسیده و رشد تولید در کشور موجب مهار تورم می‌شود و ضمن ارتقای وضعیت اقتصادی درنتیجه موجب بهبود وضع عمومی مردم می‌شود.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بالایی در این منطقه صورت گرفته و فرصت مطلوبی برای مردم منطقه و کشور است تا قدردان این زحمات باشیم.

موثقی‌نیا با قدردانی از تلاش‌های مدیر مجتمع، گفت: انتظار این است که کارایی شرکت در همه حوزه‌ها افزایش یابد و مسائل منفی احتمالی با پیگیری رفع شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.