×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، شاهد ملازم با اشاره به نیاز شهرک‌های مسکونی قشم به فضاهای تفریحی و سبز گفت: این طرح رفاهی و خدماتی که به‌منظور تأمین اوقات فراغت شهروندان ساکن و افزایش سرانه فضای سبز عمومی به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این مدیریت قرارگرفته، هم‌اکنون در مراحل پایان کار است.

وی ادامه داد: فاز دوم پارک جنگلی گلستان به مساحت هشت هکتار به ارزش ۹ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال و بوستان پرستو در شهرک نریمان به وسعت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و به ارزش پنج میلیارد و ۸۵ میلیون ریال، فضاهای رفاهی است که به‌زودی به افتتاح می‌رسد.

ملازم به ساخت بوستان‌هایی در شهرک الهیه اشاره کرد و افزود: سه لکه در این شهرک برای افزودن به فضای رفاهی و سبز انتخاب شد که درمجموع دو هزار و ۷۶۰ مترمربع وسعت دارند و حدود ۹ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال برای ساخت آن‌ها هزینه شده است.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن ابراز امیدواری برای گسترش بیشتر فضاهای دلپذیر برای خانواده‌ها در سطح شهر قشم و روستاها عنوان داشت: افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال مردم، یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.