×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از این خودروها، توصیه ها و رهنمودهای خود را برای استفاده بهینه از آنها در جهت خدمات رسانی به مردم قشم ارائه کردند. 

براساس این گزارش معاون فنی و زیربنایی، مدیر امور شهری و روستایی و رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت ناوگان آتش نشانی این منطقه ارائه و برخی مسائل و مشکلات این ناوگان را مطرح کردند.

گفتنی است با افزوده شدن این خودروها، ناوگان موتوری واحد آتش نشانی منطقه آزاد قشم مجهزتر، کامل تر و به روزتر و امکان ارائه خدمات سریع و بهینه به حادثه دیدگان در اقصی نقاط جزیره پهناور قشم بخصوص در روستاهای دورافتاده فراهم می شود.

یادآور می شود در بازدید علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این هفت دستگاه خودرو آتش نشانی، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، هاشمی پور مدیر پشتیبانی و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم  حضور داشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.