×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود: همه ساله همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز ماه مهر به منظور افزایش ضریب ایمنی در عبور و مرور شهروندان به خصوص دانش آموزان اقدامات متعددی در منطقه اجرا می شود.
مرآتی در تشریح اقدامات ترافیکی این منطقه بیان کرد: خط کشی نوشتاری مقابل ۳۰ واحد آموزشی، نصب ۳ مقطع سرعت گیر، نصب و ترمیم ۱۲۰ مورد تابلوی انتظامی (محدودیت سرعت و محل عبور دانش آموزان)، خط کشی محوری اطراف مدارس به متراژ ۸۶۰۰ متر طول، ترمیم و خط کشی بلوک عابر پیاده به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع از اهم اقدامات این منطقه در استقبال از ماه مهر بوده است.

وی همچنین به سایر اقدامات انجام شده دربزرگراه های محدوده این منطقه اشاره کرد و در تشریح آن گفت: نصب بیش از ۷۰۰ مورد استوانه، ۶۰ مورد بشکه ترافیکی، ۲۰ عدد کاشن تانک، ۴۰۰ مورد علائم خطر نما با پایه، خط کشی عابر پیاده در خیابان های انقلاب، کوه نور، ماهان، مهران، بلوارشهید مطهری و نصب ۲۰ مورد چراغ با پایه از جمله اقداماتی بوده که در ماه اخیر در معابر و بزرگراه های آزادگان، شهید هاشمی، شهید تندگویان و شهید کاظمی انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول اقدامات ترافیکی برای تامین امنیت عبور و مرور شهروندان به صورت مستمر در این منطقه در حال انجام است.

 
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.