×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر

به گزارش اقتصادوتجارت، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد:بخش شرقی خط ۷ مترو تا پایان مرداد ماه در حدفاصل ایستگاه بسیج و مهدیه با ۲ ایستگاه بسیج و محمدیه به بهربرداری می‌رسد.
وی گفت: ایستگاه محمدیه یک ایستگاه تقاطعی با خط یک مترو است.
وی گفت: ایستگاه بعدی مورد نظر در مدار بهره‌برداری، ایستگاه مهدیه است که در تقاطع خط ۳ قرار دارد و تبادل سفر بین خط ۷ و ۳ انجام می‌شود.
در ادامه این بازدید شعاعی مدیر تجهیزات خط ۷ مترو تهران درباره مشخصات تهویه ایستگاه بسیج اظهار کرد: در طرح نهایی که برای خط ۷ در نظر گرفته شده مشابه سایر خطوط مترو تهران در داخل هر ایستگاه ۳ اتاق تهویه در نظر گرفته شده است.
شعاعی گفت: این طرح بر اساس سر فاصله ۲ دقیقه است و در خط ۷ برای اولین بار در طراحی اتاق‌های تهویه یک سری بهینه سازی‌هایی نسبت به سامانه‌های تهویه سایر خطوط مترو تهران انجام شده است.
مدیر تجهیزات خط ۷ مترو تهران گفت: در سامانه تهویه خط ۷ مترو تهران برای اولین بار به جای ایر واشر‌های سنتی از ایر واشر‌های مه پاش استفاده شده است که آب را با فشار بالاتری اسپری می‌کنند و تا ۷۰ درصد می‌توانند هزینه‌های مصرفی آب، برق و تعمیر و نگهداری را کاهش دهد.
او گفت: برای کل خط ۲۷ ناحیه کنترلی تهویه در نظر گرفته شده و فن‌ها متناسب با نواحی نصب شده‌اند و مقداری از آن‌ها کاملا راه‌اندازی شده است.
علی امام در ادامه افزود: ایستگاه بسیج از جمله ایستگاه‌هایی است که در خرداد ماه ۹۶ یک بار افتتاح شده بود و در حال حاضر که دوباره افتتاح می‌شود، به علت تکمیل ایستگاه است.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: ۲ مورد از مهم‌ترین سامانه‌هایی که باید راه‌اندازی می‌شد، سامانه تهویه و سیگنالینگ است که این ۲ سامانه را نداشت.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.