×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت صنایع‌دستی کشور و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، عصر امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و و مدیران کل دفاتر معاونت صنایع دستی در ساختمان مرکزی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتب کشور و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر به امضا رسید. 
این تفاهم نامه با هدف توسعه، تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی و برقراری عدالت برای اقشار معزز، زحمتکش و پرتلاش جامعه هدف برای بهره‌مندی مطلوب از خدمات، مزایا و حمایت‌های صندوق در چارچوب ضوابط و مقرارت به امضا رسید. 
همچنین استفاده از ظرفیت معاونت برای ارائه پوشش بیمه‌ای صندوق در جامعه هدف مشترک شامل صنعتگران، هنرمندان صنایع‌دستی فاقد هرگونه بیمه اجتماعی در کشور از دیگر موارد مطرح شده در راستای هم‌افزایی فی‌مابین دو مجموعه بود. 
هدایت، ترغیب و تشویق جامعه هدف برای تحت پوشش قرار گرفتن نزد صندوق و همکاری با صندوق در برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی برای خانوارها و کارگزاران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد
همچنین مقرر شد کارگروه دائمی مشترک فیمابین به صورت مستمر برای بررسی و رفع موانع بر سر راه پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف مشترک تشکیل شود. 
در این نشست ارائه خدمات، مزایا و حمایت‌های بلندمدت و صدور کارت عضویت در صندوق به بیمه شدگان مورد بررسی و توافق طرفین قرار گرفت.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.