×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مراسم انعقاد تفاهم نامه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) و فرنوش نوبخت مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه و محمدرضا بختياري مدير عامل شركت آبفای استان تهران آغاز شد.

موضوع تفاهم نامه؛ در اختیار گذاشتن فضاهای محیطی ایستگاه ها برای فرهنگ سازی صرفه جویی مصرف آب و در مقابل همکاری شركت آبفا برای تامین  مناسب آب شرب ایستگاه های خطوط برای استفاده مردم خواهد بود.

مهندس فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروي تهران در این مراسم گفت: اين تفاهم نامه در راستاي كمك و ايجاد فرهنگ سازي در خصوص صرفه جويي در مصرف آب انجام شده است.

مدیرعامل  شركت بهره برداري متروي تهران با بیان اینکه روزانه بیش از دو و نیم میلیون مسافر از متروي تهران استفاده می‌کنند، گفت: بیشترین ارتباط با مردم را در متروي تهران داریم و به همین دلیل مترو محل بسیار مناسبی برای تبلیغات و فرهنگ‌سازی است. وي گفت: ما در شهر زيرزميني بستر مناسبي براي ايجاد فرهنگ سازي و آموزش هاي شهروندي داريم.

نوبخت با بیان اینکه امیدواریم با همکاری شرکت آبفا بتوانیم مردم را به کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب دعوت کنیم، گفت: از امروز تبلیغات در متروي تهران در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب انجام می‌شود؛ این در حالی است که محل‌های مناسبی را نیز برای اطلاع‌رسانی در مترو در نظر خواهیم گرفت.
وي افزود: در راستاي صرفه جويي در مصرف آب كه يكي از الزامات زندگي امروزه است قدم برداشته ايم و اميدواريم كار فرهنگ سازي به خوبي انجام شود.

در ادامه محمد رضا بختیاری مدیر عامل آبفای استان تهران با بیان اینکه باید در کاهش مصرف آب و صرفه‌جویی در آن فرهنگ‌سازی کرد، گفت: متروي تهران به دلیل مسافران زیادی که جابه‌جا می‌کند پتانسیل و ظرفیت بالایی برای فرهنگ‌سازی دارد و به همین دلیل قصد داریم طی تفاهم‌نامه‌ای که امروز منعقد شد تبلیغات گسترده‌ای را در این خصوص داشته باشیم تا مردم مصرف آب کمتری داشته باشند.
مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه تفاهم‌نامه امروز آغازگر همکاری با مترو است، گفت: مقوله آب يكي از مهم ترين بحث هاي دنيا است و با توجه به اينكه ایران جزو کشورهای خشک محسوب می‌شود و هزینه‌های زیادی را برای تأمین و تصفیه آب صرف می‌کنیم، اما متأسفانه با وجود همه سختی‌ها برخی از مردم مراعات نکرده و با آب شرب، ماشین و کوچه را تمیز می‌کنند.

وي گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه و فرهنگسازی گسترده در خطوط مترو فرهنگ صرفه جویی در مصرف بهینه آب در کشور گسترده تر شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.