×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی لردگان، محسن محمودی این اقدامات را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در مناطق همجوار این پتروشیمی عنوان کرد.
وی افزود: کاشت هزار نهال و بذر بلوط و توسعه فضای سبز و محافظت از درخت بلوط در بخش فلارد، کمک در راستای عمران وآبادانی روستاهای اطراف و ساخت چندین پل در سطح روستاها، ارسال نیتروژن مایع به صورت ماهیانه جهت مصارف درمانی، همکاری با سازمان‌ها و هلال احمر در خصوص خدمات امداد جاده‌ای در زمان کرونا از دیگر اقدامات این شرکت بوده است.
به گفته مدیرعامل پتروشیمی لردگان ، تهیه وتوزیع مواد گندزدا ازجمله آب ژاول به مقدار ۷۵هزارلیتر دربین روستاها، ادارات، سازمانها، ارگانهای شهرستانهای لردگان، خانمیرزا و شهرستانهای استان، گندزدایی و محلول‌پاشی روستاهای همجوار، توزیع ۲۰ هزار ماسک و الکل ضدعفونی کننده دربین برخی مدارس، ادارات و سازمان‌های منطقه و شهرستان و تحویل دستگاههای پالس اکسمتری به گروههای جهادی و شبکه بهداشت شهرستان لردگان را برای خدمت رسانی به مردم انجام داده است.
محمودی خاطر نشان کرد:مشارکت در ساخت مدرسه در بخش فلارد در آینده نزدیک از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.