×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهمیت رفتار حرفه‌ای نمایندگان بیمه در فروش خدمات

در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی خود به اهمیت فروش خدمات بیمه اشاره کرد و بیان داشت که مشتری قبل از خرید بیمه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفه‌ای فروشنده توجه می‌کند.

او تأکید کرد که نمایندگان بیمه باید جایگاه و احترام خود را حفظ کنند و به‌عنوان مدیران بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتری عمل نمایند.

دکتر آقادادی همچنین به وجود بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه و بیش از ۱۰۰۰ نفر آنلاین در این همایش اشاره کرد و گفت : صنعت بیمه یک صنعت مردمی است و وظیفه نمایندگان این است که با صداقت و اعتماد به مشتریان خدمات ارائه دهند.

نکته کلیدی در صحبت‌های مدیر عامل شرکت بیمه کوثر این بود که صنعت بیمه بر اساس اعتماد ساخته شده است و همه اعضای این صنعت باید به قول‌ها و تعهدات خود پایبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری به هم‌وطنان خود ارائه دهند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.