×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال به همت دانشگاه تهران بهمن ماه سال جاری با حضور شرکت بیمه تجارت‌نو و سازمان‌های بزرگی چون همراه اول، فناپ زیرساخت، صاایران، و … برگزار شد و تندیس سیمین نوآوری دیجیتال، بالاترین جایزه نوآوری در کشور به اپلیکیشن بنو شرکت بیمه تجارت‌نو رسید.

اپلیکیشن بنو محصول اختصاصی شرکت بیمه تجارت‌نو است که تمام خدمات بیمه‌ای این کشور را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار بیمه گزاران این شرکت قرار می‌دهد.

از مهمترین خدمات این اپلیکیشن که در تمامی رشته‌های بیمه‌ای قابل دسترس است، می‌توان به مشاهده و مدیریت بیمه‌نامه‌ها و الحاقیه‌های آن، پرداخت اقساط، اعلام خسارت و امداد خودرو اشاره کرد.

در دنیای امروزی که فناوری‌ها حرف اول را می‌زنند مدیران سازمانی در تلاشند که تغییرات بنیادی و اساسی سازمان در راستای دیجیتالی شدن باشد و سازمان‌ها تمایل دارند تا بتوانند با استفاده از این فناوری‌ها و مفاهیم دیجیتال، نوع خدمات خود را به مشتریان متحول سازند.

تحول دیجیتال یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه تجارت‌نو است که با شعار نو بودن در راستای اسم و اهداف شرکت پیوند خورده است. در همین راستا این شرکت از سال‌های گذشته در مسیر تحول دیجیتال گام برداشته و در این راه با ارائه محصولات اختصاصی چون اپلیکیشن بنو، سامانه بنوشاپ ، پلتفرم خرده فروشی و ……سعی در ارائه هر چه سریعتر و بهتر خدمات به بیمه گزاران خود است.

اقدامات شرکت در راستای دیجیتالی شدن ثابت کرده است که این نوع تحول در سازمان‌های بیمه‌ای در کشور منجر به افزایش رضایت مشتریان، ارتقای فرهنگ بیمه و بالا بردن ضریب نفوذ در جامعه می‌شود.

اپلیکیشن بنو که همواره در حال توسعه و تکامل از یک نمونه اپلیکیشن کاربردی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای انفرادی است، در حال حاضر با کسب تندیس ملی سیمین نوآوری ثابت کرده است که تا کنون راه خود را در مسیر تحول دیجیتال درست سپری کرده و برای ادامه مسیر نیز با فناوری‌های روز دنیا پیش خواهد رفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.