×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که معاونین حوزه های شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی، شهرداران نواحی ۴ و ۵ منطقه، مشاوران طرح و رئیس اداره املاک و حقوقی نیز حضور داشتند، محمدحسین مددی سرپرست معاونت املاک و مستغلات آستان حضرت امام (ره) به ارائه توضیحاتی درخصوص طرح جامع شهر آفتاب و کاربری های آن پرداخت.
این طرح به عنوان یک طرحی فراملی و کلان با کاربری های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۳۲ هزار هکتار (محدوده اصلی ۱۰ هزار هکتار) تعریف شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرارداشتن آن در محدوده حریم منطقه ۱۹ می تواند تأثیرات چشمگیری در ایجاد تحول و توسعه پایدار در این منطقه و شهر تهران داشته باشد.
براساس این گزارش شهر آفتاب از بزرگراه آزادگان آغاز می شود و تا فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه دارد و قرار است علاوه بر اینکه مجرای تنفسی برای شهر تهران ایجاد کند مجموعه ای از خدمات متنوع را به مسافران ورودی شهر تهران و شهروندان پایتخت ارائه دهد.
این گزارش می افزاید: نمایشگاه شهر آفتاب یکی از خدمات ایجاد شده در این مجموعه است که شهرداری منطقه ۱۹ تاکنون اقدامات عمرانی و ترافیکی مختلفی در احداث دسترسی ها به آن انجام داده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.