×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت، در این نمایشگاه که تا تاریخ پنجم اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت، بالغ بر ۳۰۰ شرکت فعال در بازار سرمایه از جمله بیمه دانا با عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای بیمه‌ای خود، بازدیدکنندگان را در جریان تازه‌ترین پیشرفت‌ها و تکنیک‌های فروش قرار دادند.
بیمه دانا امسال همچون سال‌های گذشته با برپایی غرفه در حاشیه این نمایشگاه، با استقرار چندین نفر از کارکنان، کارشناسان و نمایندگان شبکه فروش خود، ضمن پاسخگویی به پرسش‌های مختلف مردم، با عناصر فعال بازار سرمایه در باره انواع پوشش‌های بیمه‌ای، رایزنی و تبادل نظر کردند.
غرفه بیمه دانا در دوازدهمین دوره این نمایشگاه مورد استقبال گروه گسترده‌ای از بازدیدکنندگان از جمله دکتر سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و سایر مدیران ارشد بازار سرمایه قرار گرفت.
دکتر سلیمانی در این بازدید ضمن گفتگو با همکاران مستقر در غرفه بیمه دانا، از نزدیک در جریان تازه‌ترین پیشرفت‌ها و تکنیک‌های فروش بیمه‌نامه از جمله طرح مهر دانا قرار گرفت.
دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، دکتر سید مجتبی عطری و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیأت مدیره بیمه دانا نیز امروز با حضور در این نمایشگاه، از غرفه این شرکت و سایر شرکت‌های بیمه بازدید کردند.
مدیرعامل بیمه دانا پیش از این، در گفتگویی، دوازدهمین دوره نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹ را فرصت و ظرفیت مناسبی برای معرفی دستاوردها، خدمات بیمه‌ای و توسعه بازار و شبکه فروش عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت اصحاب بیمه، امسال بسترهای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه بیش از پیش فراهم شود.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.