×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در جریان سفر به قرارگاه های مرزی با حضور در مرز مهران از مراکز استقرار دستگاه های امدادی از جمله مرکز اورژانس ، هلال احمر و همچنین کمیته ایمنی مدیریت بحران شهرداری منطقه ۵ بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در جهت تامین ایمنی زوار اربعین قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این بازدید رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران با سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ، دکتر سرور معاون عملیات اورژانس کشور و دکتر توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران در خصوص تمهیدات ایمنی در مرز مهران گفت و گو و تبادل نظر کرد.

نصیری در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص نحوه ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی(ع) با توجه به ظرفیت های موجود گفت و گو کرد.

همچنین سردار محمودی در این دیدار افزون بر توان عملیاتی بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی در چرخه مدیریت بحران پیش از ورود به شرایط اضطرار تاکید کرد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه باید از سنین کم و دبستان آغاز شود تا بتوانیم شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم. وی نظم و انضباط را موضوعی حیاتی در خدمت رسانی در تمامی سوانح ‌ و حوادث عنوان کرد.

دراین بازدید همچنین زیرساخت های ایمنی و مدیریت بحران منطقه ۵ در مرز مهران توسط رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاون آمادگی و عملیات و جمعی از مدیران سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.