×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی ، رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به کمپین سه شنبه های بدون خودرو و برگزاری این حرکت نمادین گفت: اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو که در شهر تهران به همت مدیران شهری انجام می شود، زمینه را برای فرهنگ سازی در استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و عمومی فراهم می کند تا شاهد آسمان آبی در تهران به عنوان شهری پاک برای همه باشیم.

وی افزود: استفاده از دوچرخه با تدبیر شهردار تهران و به منظور فرهنگ سازی در بین مدیران، مسئولین و شهروندان تهرانی است تا با این فرهنگ و استفاده از وسیله حمل و نقل پاک تردد در شهر انجام شود.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: با بهبود زیرساخت ها نظیر افزایش مسیر دوچرخه و مسیر های پیاده روی، ظرفیت استفاده از وسایل حمل و نقل پاک افزایش پیدا کرده که امروز با بازدیدی که از مسیرهای بوستان جنگلی چیتگر داشتیم، شاهد افزایش روحیه همکاری شهروندان و زیرساخت ها و تحول در حفظ محیط زیست و ایجاد شهری زیست پذیر برای همه بودیم.

رحمان زاده در این بازدید، توجه به نگهداشت مستمر مسیر های دوچرخه سواری را از اولویتهای کاری این شهرداران نواحی منطقه دانست و در همین راستا نکات اجرایی و قابل جرا را به آنان اعلام کرد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.