×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 21 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ دکتر سید مجتبی سجادی مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت، با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها طی اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت : بر این اساس در این بازه زمانی ، تعداد ۳۴ هزار و ۲۴۶ مورد بازرسي از واحدهای انبار، و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۴ هزار و ۴۹۱ فقره پرونده برای واحدهای متخلف گردیده است.
سجادی اعلام کرد : کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج ، چای ، روغن نباتی، شکر ، تخم مرغ ، ، انواع شوینده ، لوازم خانگی کاغذو. … به ارزش بیش از ۱۳۵هزار و ۴۴ میلیارد ریال است .
این در حالیست که براساس آمار ثبت شده از فعالیت بازرسان استانهای سراسر کشور ، از ابتدای سال جاری تاکنون، جمعاً بالغ بر ۶۶ هزار و ۴۶۷مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منتج به تشکیل ۹ هزار و ۸۹ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۳۷ هزارو ۴۶۰ میلیارد ریال شده است.
وی تصریح کرد : هموطنان کمافی السابق می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور ، تخلفات اقتصادی را منعکس نمایند تا براساس قانون برخورد بازدارنده با متخلفان انجام پذیرد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.