×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، عنایت اله رحیمی – استاندار فارس – در این دیدار، گفت: خوشبختانه نقش آفرینی بانک مهر اقتصاد در حمایت از فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم استان ملموس است که امیدواریم سایر بانکها نیز این شیوه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رحیمی تاکید کرد: مسئولین هیچگاه خواستار ارائه تسهیلات بدون کار کارشناسی به اشخاص فاقد اهلیت نیستند اما چنانچه صلاحیت و تخصص فرد سرمایه گذار اثبات شد باید او را در مسیر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان یاری نمود.  

وی با بیان اینکه استان فارس سرشار از ظرفیت های گوناگون صنعتی، خدماتی و گردشگری است، گفت: بر مبنای گزارش های ارائه شده بانک مهر اقتصاد در سال گذشته ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های صنایع تبدیلی، خدماتی و رفاهی پرداخت کرده که جای تقدیر و تشکر بسیاری دارد چرا که این قبیل اقدامات تاثیر مثبتی در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان دارد.

در ادامه، سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب استان فارس ـ نیز با اشاره به اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات به اقشار گوناگون جامعه، گفت: این بانک  با پرداخت ۱۴۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات در سال  ۹۷ توانسته نقش است موثری  در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد استان فارس ایفا کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.