×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بانک توسعه تعاون ارائه دهنده الگویی از بانکداری توسعه ای در شبکه بانکی است

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون،سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره و محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره این بانک که به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران ارشد شبکه بانکی در آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ((بورس؛ بانک و بیمه)) حضور یافته بود اظهار داشت: شبکه بانکی حدود هشتاد درصد تامین مالی اقتصاد را بر عهده دارد.

وی افزود: شبکه بانکی می تواند با اثربخشی مثبت مکانیزم خلق پول مهمترین نقش را در مهار تورم و رشد تولید ایفا نماید.

شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون از جمله بانک هایی است که عملیات بانکی و اعتباری را متمرکز بخش واقعی اقتصاد نموده است و راهبردهای مشخصی را برای فعالیت تخصصی در دوره پیش رو در نظر دارد.

این مقام بانکی تصریح کرد: بسیار مهم است که مطابق اساسنامه و در راستای توسعه تعاونگران و sme ها فعالیت نماییم و حرکت بر اساس مولفه های اصلی بانکداری توسعه ای سرلوحه کار بانک است.وی توضیح داد: چشم انداز بانک توسعه تعاون در راستای پیشبرد اقدامات مبتنی بر بانکداری توسعه ای ترسیم شده است و در نظر است توسعه تعاون بانک برتر کشور در ارائه خدمات دیجیتال به تعاونگران و sme ها باشد.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: رویداد نمایشگاه صنعت مالی می تواند محل هم اندیشی برای ارایه جدیدترین خدمات و محصولات بانکی و مالی سطح کشور باشد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون دستاوردها و خدمات خود را به همراه شرکت های تابعه در این رویداد ارائه داده است.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک رشد مناسبی را در تجهیز و تخصیص منابع رقم زده است و کارنامه بانک در اقدامات توسعه ای و حمایتی نیز مورد توجه بوده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در دوره پیش رو ارتباط موثری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صمت و سایر وزارتخانه های مرتبط با تولید دارد و حضور به عنوان عاملیت قراردادها و تفاهم نامه ها از. مهمترین رئوس اقدامات بانک است.

گفتنی است کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش ، رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی ، علی وفایی مدیر شعب استان تهران ,مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه بانک و برخی مدیران ستادی نیز از غرفه نمایشگاه بازدید کردند .

شایان ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون و شرکت‌های زیرمجموعه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ۱۶ الی ۱۹ خردادماه، ساعت ۸ تا ۱۵، سالن ۴۱ طبقه دوم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است .

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.