×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، طی نشستی با هدف تعامل و هماهنگی بیشتر در بخش بالادستی تولید گاز و بخش‌های پالایشی شرکت ملی گاز ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، دراین نشست با اشاره به جایگاه این شرکت در تولید ۳۵ درصدی گاز کشور، بازآرایی ایستگاه تقویت فشار نار و احداث ایستگاه تقویت فشار کنگان در کنار توسعه میدان های جدید را از طرح و پروژهای‌های مهم و فوری در دست اقدام آن شرکت جهت افزایش تولید گاز با هدف تامین پایدار خوراک پالایشگاه فجر جم بر شمرد.

در این نشست، مهندس محمد مهدی هاشمی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، بر نقش همکاری موثر مجموعه نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت زاگرس جنوبی با پالایشگاه یادشده جهت تامین پایدار خوراک تاکید کرد و خواستار برقراری نشست‌های فنی و عملیاتی جهت تسهیل در روند تحویل گاز شد.

دکتر سید ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی، گفت: با توجه به انجام تعهد تکلیفی بخش بالا دست و تولید بیش از ۴۸ میلیون متر مکعب گاز در روز از دو میدان نار و کنگان، چالش عمده پیش‌رو در تخصیص گاز به میزان تعهد به شرکت پالایش گاز فجر جم را کاهش فشار گاز ورودی به پالایشگاه دانست.

گفتنی است در این نشست مشترک، که به میزبانی شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار شد، مدیران ارشد شرکت‌های نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و شرکت پالایش گاز فجر حضور داشتند.».

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.