×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با اجرای پایانه‌‏های فروشگاهی مالیات‏‌ستانی به‏‌صورت هوشمندتر انجام خواهد شد

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات در سومین همایش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در حوزه خدمات الکترونیک کشور شکل گرفته است گفت: امروز با تلاش‏ های وافر سرویسی فراهم شده تا فعالان اقتصادی کمترین دغدغه را در حوزه دریافت خدمات داشته باشند.

باقری اصل با بیان اینکه فعالان حوزه کسب و کار باید در پرداخت مالیات راحت باشند اما هنوز این مطلوبیت بطور کامل فراهم نشده بیان داشت: با توجه به همکاری شکل گرفته بین سازمان امور مالیاتی و وزارت ارتباطات و سایر اعضای کارگروه سامانه مودیان، اتفاق بزرگی رخ داده است و بر اساس ریز تراکنش‌ها بین طرف‏ های اقتصادی مختلف، داده‌های کسب و کار و داده‌های مالیاتی را جمع‌آوری خواهیم کرد و به این ترتیب، مالیات ستانی به صورت هوشمندتر انجام خواهد شد. در دوره اخیر با تلاش سازمان امور مالیاتی نوع جدید و عملیاتی از سامانه شکل گرفت.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه با بیان اینکه اجرای تدریجی این قانون، استقرار این سامانه را تسهیل نموده افزود: با اجرای مرحله ای امکان پوشش و رفع اشکالات به وجود می‌آید و دگردیسی بزرگی که در نظام حکمرانی در حال انجام است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.