×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، محمد کمال‌زاده با اشاره به این موضوع که کارخانه یزد ۱ ظرفیت تا ۱ میلیون تن تولید شمش‌های فولاد آلیاژی دارد ، ادامه داد: با افتتاح پروژه یزد ۱، سه درصد به تولید فولاد کشور اضافه شده و همچنین ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی ریالی به چرخه اقتصادی مملکت برگشت.این فعال حوزه صنعت به این موضوع اشاره کرد که شرکت فولاد آلیاژی با تمام توان و قدرت برای به بار نشستن طرح‌های توسعه‌ای خود تلاش می‌کند و در ادامه نیز خبر از افتتاح پروژه وایر آلیاژی ۴۵۰ هزارتنی شرکت فولاد آلیاژی در زمستان ۱۴۰۳ داد و گفت : شرکت فولاد آلیاژی همیشه در حال توسعه است تا بتواند بازارهای جهانی را با برند نیک و دانش خود فتح کند.

پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، نیاز صنعت فولادرئیس دومین دوره سمینار ملی پایش وضعیت و  عیب‌یابی تجهیزات به اهمیت و نیاز صنعت فولاد به پایش وضعیت اشاره و خاطر نشان کرد: قسمت زیادی از بهای تمام شده‌ی ما صرف نگه‌داری و تعمیرات می‌شود؛ چراکه نگهداری یک قسمت مهمی از تولید است و ۵ درصد از هزینه‌های عملیاتی یک شرکت صرف نگهداری و تعمیرات می‌شود که خود نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

محمد کمال‌زاده با تأکید بر این که امروزه با بحث انقلاب چهارم صنعتی داستان تا حدی متفاوت شده است و به سمت هوشمندسازی می‌رود، ادامه داد: بهتر است همایش بعدی با محوریت انقلاب چهارم صنعتی در بحث پایش وضعیت برگزار شود تا بتوان به صورت آنلاین و هوشمند وضعیت را پایش کرده و از خرابی‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

گفتنی است که در ادامه این مراسم از  سه مقاله برتر ارائه شده در سمینار ملی آموزشی تخصصی پایش وضعیت و عیب بابی تجهیزات تقدیر شد.

برگزاری دومین دوره سمینار پایش وضعیت به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی

دومین دوره  سمینار ملی آموزشی تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با مشارکت  و میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهر یزد برگزار شد. این سمینار با حضور بیش از ۴۰۰ متخصص و کارشناس در حوزه‌های مختلف صنعت در محل هتل صفاییه یزد ۱۸ مهرماه آغاز به کار کرد. در این سمینار دو روزه ۲۰ کارگاه و سه اتاق هم‌اندیشی برگزار شد و در کنار این همایش شرکت‌های تخصصی در حوزه‌ پایش وضعیت در قالب غرفه‌های نمایشگاهی، آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ارائه دادند. همچنین در دومین دوره سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات ۱۲۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال که از بین آنها ۳۶ مقاله تأیید و ۱۶ مقاله نیز ارائه شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.