×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گزارش عملکرد ۶ ماهه کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در هفتمین ماه از تشکیل دوره جدید آن منتشر شد. در این گزارش توضیحات کاملی درباره اهداف، ترکیب اعضا، مهمانان کمیسیون، برنامه‌ها و گام‌های اجرایی پیشنهادی، خروجی‌ها و دستاوردها ارائه شده است.

بررسی مشکلات و مسائل صنفی کسب وکارهای فضای مجازی، ساماندهی بازار این حوزه و همچنین کمک به بهبود فضای کسب‌وکار و تعامل فعالان تجارت الکترونیکی با سایر بازیگران این حوزه اهداف اصلی این کمیسیون معرفی شده اند.

موضوع تعدد مجوزها، مسائل مرتبط با اینماد، بیمه و مالیات، فیلترینگ و ایجاد و تنظیم تعاملات و روابط با سایر تشکل‌ها از جمله موضوعاتی بوده که این کمیسیون در ۷ماه گذشته به آن پرداخته‌ است. بر اساس این گزارش این کمیسیون ۱۰ جلسه با میانگین حضور ۵۷ درصدی اعضا تشکیل داده است. دستاوردهای این کمیسیون و خروجی این جلسات، تفاهم نامه همکاری با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، تفاهم نامه همکاری با اتاق ایران و آلمان، همکاری نزدیک با دبیرخانه هیات مقررات زدایی، ایجاد روابط سازمانی با معاونت امور فضای مجازی دادستانی و پلیس فتا و ترمیم روابط با تشکل‌های صنفی حوزه‌ها بیان شده است.

این کمیسیون که با حضور بازیگران اصلی عرصه تجارت الکترونیکی تشکیل شده است همواره با حضور مهمانانی از اینماد، سازمان فناوری اطلاعات، اتاق بازرگانی ایران و آلمان و پلیس فتا و سایر نهادهای ذینفع در اکوسیستم کسب و کارهای نوین همراه بوده است.

شرح کامل این گزارش را می‌توانید در ضمیمه این خبر دریافت کنید.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.