×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
با قهرمانان، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه در این جلسه که با حضور شمس احسان عضو و رییس کمیسیون کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران، اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: امروزه متاسفانه به نظر می رسد نوع زندگی مردم به ویژه در شهر های بزرگ و صنعتی، آنها را از نیاز های طبیعی خود دور کرده است و در نتیجه زمینه را برای ابتلا به بیماری های مختلف آماده می کند. وی افزود: این یک حقیقت است که شرکت منظم افراد در فعالیت های بدنی و ورزش ضمن پیشگیری از ابتلا به بیماری های جسمی و روحی، زمینه مناسبی را برای افزایش کیفیت زندگی انسان فراهم می آورد.

کمالی زاده در اهمیت مبحث ورزش گفت: ورزش عامل خودباوری – تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و تخلیه هیجانی و دوری از گوشه گیری و افزایش عزت نفس را بدنبال دارد. ورزش انسان را از حالت بی تفاوتی و افسردگی بیرون می آورد و باعث نشاط و امیدواری وی می گردد.

وی گفت: قطع یقین مقوله گرانقدر ورزش در بین نوجوانان و جوانان باعث شکوفایی نسل جوان و زندگی برتر آنها و موفقیت بیشتر امور کشور خواهد شد .

اقدامات شهرداری منطقه ۴ در مقوله ورزشکمالی زاده از بدو ورود خویش به منطقه ۴ سخن گفت و ادامه داد: متاسفانه بنده با ورود به منطقه ۴ متوجه خلاءها و فقر فضاهای فرهنگی و ورزشی در این منطقه شدم که بلافاصله این مهم را در اولویت امور این منطقه قرار داده و به مساعدت شورای اسلامی شهر قدم های بزرگی در این مدت به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: مجموعه قنات کوثر از سال ۱۳۹۳ تعطیل بود که با برنامه ریزی کارشناسانه در حال حاضر آغاز به کار کرده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید. همچنین مجموعه شهر دخت این منطقه که به عنوان گود پرخطری که با خاک انباشته شده بود، امروز بعد از گرفتن اعتبار در مرحله سقف اول است.

کمالی زاده ادامه داد: از مجموعه های ورزشی دیگری که در این منطقه می توان از آن نام برد مجموعه گلشن، لویزان- مبارک آباد، زمین های چمن مصنوعی، بدمینتون، والیبال، بسکتبال و… است که در مرحله بهره برداری می باشند.

در ادامه شهردار منطقه ۴ با اشاره به تعطیلی باشگاه صدف به مدت طولانی گفت: خوشبختانه مدیریت شهری این منطقه موفق شد باشگاه صدف را بعد از مدت ها تعطیلی با هزینه ۲۰ میلیارد تومان راه اندازی کند. همچنین ورزشگاه اوقاف که عملا نیمه تعطیل بود به عنوان یکی از دیوارهای استاندارد و مهم صخره نوردی در حال بهره برداری است که این امر به دلیل اندک بودن سالن های صخره نوردی در تهران بسیار پر اهمیت است.

محله شمیران نو قطب کشتی منطقه چهار تهران

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: ما مفتخر به آنیم که در این منطقه خدمتگزار ورزشکاران و قهرمانان زیادی هستیم و محله شمیران نو در ناحیه ۷ ما به عنوان قطب کشتی این منطقه شناخته شده و بارها و بارها پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزار در آورده است.

وی ادامه داد: مجموعه های ورزشی همچون خانه کشتی شمیران نو و زورخانه مبارک آباد زیرساختی خواهد شد که قهرمانان و پهلوانان آینده را پرورش داده و باعث افتخار و سربلندی کشورمان باشند.

تقدیر از نخبگان ورزشی منطقه ۴

در ادامه این جلسه هریک از ورزشکاران و نخبگان ورزشی منطقه ۴ نقطه نظرات، مشکلات، چالش ها و مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری حاضر در جلسه مطرح و خواسته های ایشان توسط شمس احسان، کمالی زاده و اوجاقی پاسخ داده شد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مدیران ارشد شهری حاضر در جلسه از ورزشکاران و مدال آوران منطقه ۴ تقدیر به عمل آوردند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.