×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان این مطلب اظهار داشت: باتوجه به سیاست های شهرداری تهران در راستای کاهش تولید و تفکیک پسماند خشک وکم حجم سازی بطری های بازیافتی و همچنین ارتقاء سطح دانش وفرهنگ حفاظت از محیط زیست و کمک به تغذیه حیوانات شهری با آلودگی کمتر وجلوگیری از انتقال بیماری، اولین دستگاه تغذیه حیوانات شهری در بوستان قیطریه نصب و دومین دستگاه نیز به زودی در بوستان نیاوران نصب می شود.
شهردار منطقه یک نصب دستگاه تغذیه حیوانات شهری را اولین اقدام در بین مناطق ۲۲ گانه دانست و افزود: با تولید این دستگاه ها تا پایان سال می توانیم بوستان های شمال تهران را مجهز به دستگاه تغذیه حیوانات شهری نماییم.
شهردار منطقه یک فرهنگ سازی را در کنار نصب این دستگاه ها از الزامات مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست دانست و گفت: آموزش مسائل زيست‌محيطي به اقشار مختلف به عنوان يكي از برنامه‌هاي مهم در دستور كار است و دانش‌آموزان در اولويت این برنامه‌ها قرار دارند.
موسوی تصریح کرد : در این آموزش ها دانش آموزان با مواردی چون شناخت و جدا سازی زباله های خشک و تر، نحوه بازیافت و تبدیل مواد، فواید تفکیک پسماند و تاثیر آن در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی آشنا می شوند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.