×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این بازدیدها در راستای اهداف پیش بینی شده در برنامه سومین دوره “انتخاب روستای پاک جزیره” و بررسی وضعیت و شرایط مربوط به پسماندها در سطح جزیره انجام شد.
براساس این گزارش، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه دیگر مدیران حاضر در این بازدیدها به گفتگو با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برخی از روستاها پرداخته و نکاتی را پیرامون هم افزایی بخش های مختلف جهت پاکسازی سطح جزیره مطرح کردند.
سومین دوره انتخاب روستای پاک قشم که با شعار «روستای پاک، جزیره سبز» از سوم شهریوماه سال جاری آغاز و در نیمه مهرماه ۱۴۰۰ به پایان می رسد. در این برنامه روستاهای سطح جزیره قشم براساس شاخص های ۴۴ گانه در حوزه های خدمات شهری، فضای سبز، طرح های ابتکاری، فرهنگی هنری، محیط زیست، اجتماعی – سلامت، ورزش و گردشگری مورد ارزیابی قرار می گیرند.
گفتنی است، در بازدیدهای روز جمعه مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به همراه علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید محمدهاشم داخته، مدیر محیط زیست و شاهد ملازم، مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.