×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ گفت: بارش برف نعمت الهی است که منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی و وضعیت جوی، از آن برخوردار شد و برای آنکه خللی در تردد شهروندان نواحی شمالی رخ ندهد تمامی نیروهای نواحی و پیمان‌کاران برف‌روب با اعلام وضعیت بارشی از شب گذشته آماده‌باش بودند وعملیات شن‌پاشی مکانیزه را با استفاده از ماشین‌آلات انجام دادند و خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای مسدودی نداشته‌ایم و هر گونه درخواست شهروندی نیز از طریق سامانه ۱۳۷ در حال پیگیری و رفع است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: از ساعت ۴ صبح بارش برف در نواحی شمالی و محله های شهرک قائم، محلاتی، سوهانک و تا حدودی ولنجک بارید و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک در خیابان‌ها و معابر اصلی اقدام به شن‌پاشی و انجام اقدامات لازم نمودند.

وی ادامه داد: شن‌پاشی از سوی شهرداری در مرحله اول در معابر اصلی انجام می‌شود و در معابر فرعی نیز با استفاده از کیسه‌ها و مخازن شن که از قبل در هر کوچه تعبیه شده، شن‌پاشی انجام خواهد شد و شهروندان نیز می توانند با مشارکت در این امر مدیریت شهری را همراهی کنند.

صباغ افزود: بارش برف در بقیه نقاط منطقه به صورت باران و بیشتر برف‌آب بوده است و نیرهای برف روب تا اعلام وضعیت عادی در معابر و سایت ها مستقر خواهند بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.