×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 29 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه‌های بورس تهران برای عرضه اولیه شرکت‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳/ آمادگی ۵ شرکت برای عرضه اولیه در بازار سرمایه

محمدامین قهرمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به برنامه‌های بورس تهران برای انجام عرضه‌های اولیه در بازار سهام اشاره کرد و گفت: اکنون ۵ شرکت از آمادگی لازم برای عرضه اولیه در بورس تهران برخوردارند.

وی اظهار داشت: در وضعیت فعلی ارزش‌گذاری ۲ شرکت انجام شده و با توجه به اجرای اقدامات مربوطه این شرکت‌ها از آمادگی لازم برای عرضه در بورس برخوردارند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: اکنون در انتظار تعیین تکلیف شرایط بازار و برنامه‌ریزی‌ها در راستای عرضه اولیه هستیم.

معاون پذیرش بورس تهران ادامه داد: فعلا پذیرش شرکت‌ها برای عرضه اولیه در حال انجام بوده و هیچ تواقفی در انجام اقدامات مربوط به پذیرش و درج نماد شرکت‌ها صورت نگرفته است.

وی به اقدامات انجام شده از سوی بورس تهران برای انجام هر چه سریع‌تر شرکت‌ها در بازار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴ جلسه هیات پذیرش در بورس تهران برگزار شد و ۲ شرکت پروژه به دنبال تامین مالی از طریق این بازار هستند.

به گفته معاون پذیرش بورس تهران، اکنون تعداد ۲۰ شرکت در حال انجام اقدامات لازم برای درج نماد هستند.

وی تاکید کرد: برنامه بورس تهران، عرضه اولیه ۱۵ شرکت در بازار است اما در ابتدا باید وضعیت حاکم بر معاملات بازار مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از آن تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

قهرمانی در پایان گفت: اگر شرایط بازار اجازه دهد علاوه بر شرکت پروژه‌ها، عرضه اولیه تعداد قابل توجهی شرکت در بورس تهران انجام خواهد شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.