×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، این بازدیدها با هدف پیشبرد برنامه های جزیره پاک و  بررسی وضعیت و رفع موانع جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و ساکنان جزیره انجام گرفت.
بررسی توسعه زیرساخت های موجود جهت تسهیل تردد گردشگران به پایگاه پدل برد واقع در روستای دیرستان و گفتگو با سرمایه گذاران این طرح گردشگری یکی از مقاصد بازدیدهای معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری بود.
مهدی زارعی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با حضور در موزه مردم شناسی روستای دیرستان، ضمن گفتگو با اعضای شورای اسلامی این روستا به بررسی آخرین وضعیت زیرساخت ها و امکانات موجود در این منطقه پرداختند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه همچنین در نشستی با اعضای شوراهای روستاهای هنگام و دیرستان به بررسی آخرین وضعیت اسکله و کمپ پارک کندالو و پویش نظافت روستا و اسکله ،با هدف بهبود خدمات رسانی و توسعه گردشگری در این منطقه پرداختند.
براساس این گزارش، هدف از این بازدیدهای میدانی و دوره ای توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین وضعیت و تسریع فرآیند اجرای پروژه های مختلف گردشگری در سطح جزیره است.
گفتنی است در بازدیدهای روز جمعه مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به همراه علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید محمدهاشم داخته، مدیر محیط زیست و شاهد ملازم، مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.