×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح این اقدامات گفت: برپایی نمایشگاه های عکس، پوستر و کتاب در سرای محلات، برگزاری كارگاه هاي آموزشي با عنوان نقش زنان در دفاع مقدس با هدف تبيين آموزه های جنگ تحميلي و پیاده سازی آن در دوران معاصر، برگزاری مسابقات نقاشی وکتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از آنان، عطرافشانی و غبارروبي مزار مطهر شهیدان، اعزام شهروندان به موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، برگزاري مسابقات كتابخواني، خاطره نویسی، خوشنويسي و ورزشي از عناوین برنامه های تدارک دیده شده این منطقه در هفته دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: اميدوارم بتوانيم با اجرای برنامه های ویژه بانوان، نقش زنان و رشادت هاي آنان در دفاع مقدس را تبیین و آن را به نسل جوان منتقل کنیم.
بهرامی خاطرنشان کرد: تجلیل و تقدیر از رزمندگان و پیشکسوتان دوران پر افتخار دفاع مقدس به منظور تقویت روحیه مجاهدت و دفاع از ارزش های اسلامی در بوستان ولایت و برگزاری کنگره بزرگداشت مقام شهدا در حسینیه مکتب العباس(ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده این ایام است.
گفتنی است نواختن زنگ مهر و مقاومت، بازدید از آسایشگاه جانبازان،تکریم و دیدار از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان و مراسم شب خاطره ها از سایر اقدامات این منطقه خواهد بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.