×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 19 خبر
برگزاری آیین افتتاح رسمی ۲۰ مرکز پویش کلانشهر تهران با حضور مدیران ارشد شهری/ایجاد ۵۵۰۰ شغل در قالب افتتاح ۲۰ مرکز کارآفرینی در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، دکتر محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی، دکتر احمد احمدی صدر رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، دکتر محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸، محمود انصاری معاون کارآفرینی و توانمندسازی و تنی چند از مسئولان حوزه اجتماعی و شهری در جریان این مراسم از سرای محله سعید آباد بازدید و در جریان مراحل آموزش و پرورش دانش آموختگان این مرکز فرهنگی و آموزشی قرار گرفتند.

💢دکتر احمدی صدر رییس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این آیین گفت: در راستای برنامه ریزی و اهداف مدیریت شهری تهران و تمرکز ویژه به مسائل اجتماعی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، با رویکرد جهادی شهردار تهران و اهتمام ویژه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری یکسری ساختارها و بوروکراسی ها را با شعار پرافتخار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم عائله ما هستند از سر راه برداشتیم.

💢وی با بیان اینکه دستور کار ما افتتاح دو‌مرکز کارآفرینی در سال ۱۴۰۱ بود تاکید کرد: به لطف خدا و در راستای اهداف ویژه مدیریت جدید شهری توانستیم ۲۰ مرکز را تا پایان سال به نام مراکز پویش (کارآفرینی) در کلانشهر تهران افتتاح و راه اندازی کنیم.

💢دکتر احمدی صدر ادامه داد: با افتخار می‌گویم توجه ویژه به زیرساخت های اجتماعی باعث شد تا با افتتاح این ۲۰ مرکز کارآفرینی را حدود ۵۵۰۰ شغل ایجاد شود.

💢گفتنی است در جریان این آیین به صورت ویدئو کنفرانس مراکز کارآفرینی در مناطق دو، چهار، پنج و یازده نیز به صورت رسمی افتتاح شد و پس از برقراری ارتباط تصویری با مناطق فوق و صحبتهای دکتر توکلی زاده، آیین افتتاح ۲۰مرکز پویش در شهر تهران به صورت رسمی و توسط خانواده های معظم شهدا انجام پذیرفت.

💢برخی از مراکز پویش شهر تهران به صورت مقدماتی و به منظور خدمت رسانی هرچه سریعتر به شهروندان، آغاز به کار کرده بودند که امروز به صورت رسمی این ۲۰مرکز افتتاح و به بهره برداری رسید.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.