×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در این نشست با اشاره به جلسه ارتباط مستقیم ۱۸۸۸ گفت: تماس‌های زیادی اشاره به مزاحمت‌های شغلی در سطح مناطق داردو این نشان دهنده این است که شهروندان نمی‌توانند موضوعات مربوط را پیگیری کنند. با راه اندازی سامانه بند ۲۰ روند شکایت و پیگیری شهروندان به شکل مطلوب پیگیری می‌شود.

وی درباره انتقال صنوف آلاینده اظهار کرد: برای انتقال اوراقچیان باید هرچه سریع‌تر هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی انجام شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بر لزوم عادلانه‌ شدن وضعیت حقوق و مزایای کارکنان این شرکت تاکید کرد: معاونین محترم باید با معاونت مالی جلساتی را برای حل موضوع اضافه‌کاری، مزایا و عادلانه شدن پرداخت پرسنل داشته باشند تا احساس بی‌عدالتی ناشی از اختلاف دریافتی بین کارکنان وجود نداشته باشد.

مفاخریان دراین جلسه به تسریع روند انعقاد قراردادهای جدید در بازار جنت اشاره کرد و گفت: تعلل در اجرای این امر هیچ توجیهی ندارد و در صورت بی‌میلی بهره‌برداران به انعقاد قرارداد جدید، باید هرچه سریع‌تر روند فراخوان مزایده و واگذاری را طی‌کنیم.

وی در این نشست برای وصول درآمد از بازارهای موضوعی، راه‌اندازی نقاهتگاههای نگهداری از سگ‌های بدون صاحب، پیگیری لایحه پیاده‌روها از شورای شهر و استفاده از مراکز خرید و فروش خودرو دستوراتی داد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.