×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ با بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت از شهروندان و کسب و کارهای آسیب دیده از بحران شیو ویروس کرونا ، بنا بر مصوبه بسته محرک اقتصادی در شرایط فعلی، تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیرمسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند تا پایان مرداد ماه سال جاری اعلام شد.

افشار با بیان اینکه موارد مذکور در سامانه جامع املاک درآمد شهرداری تهران بر روی قبوض صادره اعمال می شود، افزود: در بخش مطالبات عوارض پایدار، عوارض معوقه در سامانه لحاظ شده که بخشی از این مطالبات مربوط به واحدهای غیرمسکونی است.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده برای تشویق شهروندان به پرداخت عوارض پایدار در مدت یاد شده، اظهار داشت: شهروندان می توانند با پرداخت عوارض تا پایان مرداد ماه سال جاری از تسهیلات تشویقی برخودار شوند؛ در همین راستا معاونتهای مربوطه، شهرداران نواحی و اداره روابط عمومی منطقه موظف به اطلاع رسانی و تشویق مردم برای استفاده از این تسهیلات ویژه شدند.
شهردار منطقه ۲۰ تصریح کرد: جایزه خوش حسابی بهای خدمات مدیریت پسماند در سال جاری از ۵/۱درصد به ۳ درصد و جایزه خوش حسابی عوارض کسب و پیشه از ۱۰درصد به ۱۸ درصد افزایش یافته و در صورت پرداخت معوقات عوارض تا پایان مرداد ماه ۱۰ درصد تسهیلات تعیین شده است
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.