×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸- محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و قبولی عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان در این جلسه گفت: ما به دنبال این هستیم که در منطقه بحث استاندار سازی در مواضع ممیزی شکل اجرایی بگیرد، در بحث محیط زیست با سروسامان دادن و عملکرد خوب توانسته ایم شکل متناسب را برای عملکرد مدیریت پسماند ایجاد کنیم.
محمد جواد خسروی در ادامه گفت: امیدواریم در بحث ایزو با برگزاری جلسات با کمک متخصصان اتفاقات خوب در منطقه رخ دهد. باید بتوانیم از تمامی این اتفاقات خدمات بهینه برای مردم رقم بزنیم و دنبال این هستیم تا شرایط خدمات را برای مردم به بالا ترین حد بالا ببریم تا بحث استاندار سازی در منطقه جنوب غرب پایتخت را همراه با خدمات بهینه ارائه بدهیم.
شایان ذکر است از مزاياي استاندارد هاي ( مديريت محيط زيست ( EMS و ISO 14001 ) ) می توان ساماندهي محيط کار وجلوگيري از آلودگي آن، ايجاد ارتباط بهتر با نهاد هاي قانوني و رعايت مقررات و قوانين زيست محيطي، کاهش هزينه ها به علت مديريت منابع پيشگيري از آلودگي محيط زيست در سراسر چرخه حيات محصول، حفظ منابع طبيعي ،ايمني و بهداشت ،مديريت پسماندها كاهش مصرف منابع، بازيافت، توسعه پايدار، اثبات تعهد سازمان به مسئوليت اجتماعي را عنوان کرد.
استاندارد هاي مديريت زيست محيطي روشهاي عمومي را براي مديريت يک سازمان با توجه به مسئوليت اجتماعي و قانوني آن در قبال محيط زيست بيان می کند که طي آن سازمان کمترين آسيب را به محيط زيست وارد نمايد بطوريکه اصول توسعه پايدار در فعاليت هاي سازمان لحاظ شود. معروف ترين استاندارد مديريت زيست محيطي استاندارد ISO14001 مي باشد که بوسيله کميته ۲۰۷ سازمان جهاني استاندارد ISO تدوين شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.