×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر
برگزاری ۴۵۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از رادیو اقتصاد، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه از امروز ثبت نام و دسترسی برای حراج خرده فروشی لوازم خانگی آغاز شده است گفت: یکی از اتفاقات نوینی که در وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از خرداد سال گذشته شروع شد گذار از حراج‌های سنتی و فیزیکی بود به سمت الکترونیکی شدن بوده است.

وی افزود: تا سال گذشته تمامی مردم مکلف بودند برای شرکت در این حراج ها از تمام کشور به تهران مراجعه کرده و بین یکروز یا دو روز اسکان داشته باشند و کالاهایی را که در واقع سطح کل کشور عرضه می گردید تنها در تهران شرکت کنند.

غلامی افزود: این نوع از برگزاری حراج‌های فیزیکی و حضوری خیلی ناکارایی و هزینه بر بود و استفاده از روش‌های الکترونیکی مبتنی بر روش‌های شفاف سامانه ای یکی از برنامه‌های محوری وزیر اقتصاد و دارایی بود که در دستور کار ما قرار گرفت.

او بیان کرد: از خرداد سال گذشته حراج الکترونیکی را برگزار کرده و با استفاده از این روش‌های الکترونیکی ۴۵۰مرحله حراج خرده‌فروشی برخط از خرداد سال گذشته تا به امروز برگزار شده است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: ۴۵۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط از خرداد سال گذشته برگزار شده که زمینه ساز فروش ۸ هزار قلم کالا در سراسر کشور شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.