×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ علی عبداله پور افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و با اشاره به اینکه کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطارها در تمامی خطوط هفتگانه مترو فعال تر از گذشته هستند گفت: این کارگروه ها با ثبت خطاهاي تكراري در سيستم تهويه به منظور مشخص كردن خطاهاي واقعي اقدام به بازديد تخصصي سيستم تهويه ۶ رام قطار در مدت ۲۴ ساعت کرده که در مجموع ۹۶ رام قطار در سه نوبت توسط همکاران نت بازدید شدند.

وی افزود: خطاهاي واقعي مشخص و بعد از اولويت بندي به شركت واگن سازي تهران اعلام و رفع شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: علي رغم سختي‌ها و كاستي‌هاي موجود در پايانه شهيد كلاهدوز، موفق شدیم با مساعدت شركت واگن سازي تهران، كمپرسور ۱۲ تهويه واگن و ۷ قطار ۱۲۴ را در پايانه شهيد كلاهدوز تعويض کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پيگيري همكارانم، نگهداری و تعمیرات دوره‌اي با مساعدت شركت واگن سازي تهران خوشبختانه معايب ماندگار سيستم تهويه ناوگان خطوط به خصوص خط چهار تا پایان خردادماه سال جاری صفر شد.
وی در خصوص قطارهای نسل قدیم نیز گفت: این قطارها در ساعات اولیه صبح با سرمایش کمتری کار می کنند و خراب نبوده و برای خنک شدن احتیاج به زمان بیشتری دارند.
عبداله پور تصریح کرد: این موضوع در واگن های جدید بر طرف شده و در حال حاضر خرابی در هیچ کدام از قطارها وجود ندارد.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده خرابی کولر قطارها با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ خط مورد نظر و شماره واگن را که در بدنه قطار نصب شده؛ اعلام نمایند تا در اولین فرصت نسبت به بررسی آن و رفع مشکل اقدام شود..

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.