×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این کشتی در فضائی به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع در ۴ طبقه به سفارش شرکت پیشگامان عروس دریای کیش و توسط کشتی سازی صدرا با هزینه ۲۰۰۰ میلیارد ریال در مدت سه سال ساخته شده است.

این کشتی دارای سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر جهت برگزاری انواع کنسرت، نمایش‌ها و جشنواره ها با دید عالی ساخته شده که به روزترین و جدیدترین تجهیزات نور، صدا و تصویر مجهز شده است.

سالن vip ویژه برگزاری جشن های مختلف با ظرفیت ۵۰ نفر، فضای برگزاری گالری و نمایشگاه های مختلف، اتاق‌های vip هتلی مجلل با خدمات ۵ ستاره، اتاق نگهداری کودک، ماساژ، نمازخانه، خدمات درمانی و دارویی از دیگر امکانات این شناور است.

علاوه بر امکانات فوق، این شناور دارای اتاق های مانیتورینگ، صدا، تصویربرداری، سالن تشریفات ViP و اتاق هایی برای مدیریت و کارکنان و عکاسی می باشد.

این کشتی از متریال ضد حریق ساخته شده و علاوه بر آن، جدیدترین سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق با موتورخانه مجزا و سیستم تخلیه دود خودکار در این شناور اجرا و جهت تامین امنیت مسافرین، قایق‌های نجات، جلیقه‌های نجات و تجهیزات ضروری در کشتی مهیا شده است.

امکانات تصویری این سالن نیز شامل امکان تصویربرداری با سه دوربین و پروجکشن ها و امکان پخش تصویر است و طراحی فضای آن به صورت پیشرفته با ترکیبی از چوب و پارچه می باشد و تمامی سطوح آن با سیستم عایق صدا پوشیده شده است.

لازم به ذکر است ضمن این که با رونمایی و بهره برداری از کشتی بزرگ تفریحی – مسافرتی کارینا این ظرفیت به ناوگان گردشگری جزیره کیش افزوده خواهد شد، فرصت های جدید شغلی نیز برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۵۰ نفر غیر مستقیم فراهم می شود. هزار تن کالای صادراتی در بورس کالا فروخته شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.