×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ،حمید رضا رنجبربا اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در معابر منطقه، گفت: به منظورآماده سازي اين بخش از پايتخت در استقبال از بهار، با هماهنگی نواحی ۹گانه نقاطي كه در پايين آمدن كيفيت شاخص هاي عمراني زندگي شهري شهروندان موثر بودند شناسایی شد.
وی با اشاره به اینکه که ۱۳۸ نقطه داراي اولويت برای اجرای طرح های عمرانی احصا شد،افزود: در همین راستا ۱۴۲ فعالیت عمرانی در قالب بهسازي و نوسازي معابر شهری، پیاده رو و انهار، مناسب سازی معابر و بوستان ها انجام شد.
وی افزود: علاوه بر پروژه هاي اصلي نگهداشتي و احداثي منطقه دراین طرح بیش از ۱۳۰۰تن آسفالت توزیع و همچنین بیش از ۴ هزار مترمربع لکه گیری و آسفالت شد.
رنجبر مرمت ۲۹۰ متر طول از انهار و جداول، مناسب سازی ۸۲۳ مترمربع از معابر را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.
به گفته معاون شهردار منطقه ۲ بخش عمده ای از اقدامات عمرانی در معابر شهيد مهدي فرحزادي، گلبهار، آزاده، ثقفي و همچنين اتصال و امكان تردد از خيابان شهيد عباس اناري به بلوار پاكنژاد اجرا شد.
وی افزود: مناسب سازی ورودي بوستانهاي پرند و زرافشان و نصب دو دستگاه بالابربرای تسهیل در دسترسی افراد توان یاب در سراي محلات مرزداران و شهرآرا همزمان با فصل بهار انجام شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.