×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: سال ۱۳۶۹ سال پر تلاطمی برای مردم ایران بود، در گرماگرم تابستان، روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.

وی در ادامه افزود: مساله اسارت طولاني آزادگان گرانقدر به نوبه خود امتحان ديگري بود كه ملت ما با موفقيت آن را به انجام رسانده و اسراي ما از خود آزادمردي نشان دادند و سرانجام با موفقيت و سرافرازي به وطن بازگشتند.

میرودود سیدشنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱ در ادامه این دیدار صمیمی ضمن تشکر از حضور شهردار و مدیران شهری منطقه۲۱ همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن یادآور شد: آزادگان در دوران اسارت، شرايط سختي را گذراندند، اما در عين حال با حفظ دين و اعتقادات و دلبستگي خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندي ملت خود در برابر دشمن شدند.

بنا بر این گزارش؛ “میر ودود سیدشنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱” از آزادگان سرافراز ایران اسلامی است که حدود هشت سال در زندان های رژیم بعث عراق زندانی بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.