×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آرش نیک فرجام سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان این که نخستین مدرسه ۱۸ کلاسه با سرانه آموزشی ۵۴۰ نفر در شمال جزیره “شهرک نوبنیاد”در حال ساخت است، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۷۵  متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

نیک فرجام در رابطه با تسریع روند ساخت و بازسازی ۴ مدرسه که در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش قرار گرفته است، افزود: عملیات اجرایی ساخت و بازسازی ۴ مدرسه با افزایش سرانه آموزشی ۷۸۰ نفر در کیش محقق می شود.

وی افزایش کلاس درس در مدرسه شهید فکوری پایگاه هوایی کیش را از اقدامات موثر معاونت فنی عمرانی این شرکت در حوزه آموزشی برشمرد و خاطر نشان کرد: ۴ واحد کلاس درس در ساختمان مدرسه ۱۲ کلاسه شهید فکوری اضافه خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با الحاق افزایش سرانه آموزشی ۱۲۰ نفر به میزان ۲۷۸ متر مربع و در هر کلاس درس ۵۰ متر مربع مساحت برخوردار خواهیم شد.

آرش نیک فرجام از اعتباری بالغ بر٣.٥میلیارد ریال با هدف ایجاد ۴ کلاس درسی در مدرسه مهر دانا که در مرحله برگزاری فرایند مناقصه است، خبر داد و اظهار داشت: با احداث این کلاس ها تا پایان امسال ۱۲۰ نفر به سرانه آموزشی جزیره افزوده خواهد شد.

نیک فرجام افزود: تعمیرات مدرسه خاتم نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است این طرح ها با سرانه آموزشی ۷۸۰ نفر پس از تکمیل توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش، جهت بهره برداری در اختیار اداره آموزش و پرورش کیش قرار خواهد گرفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.