×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت، محمد زاهد نیا،  معاون فنی بیمه ایران در پاسخ به این پرسش اخبار پولی مالی که آیا بعلت وقوع سیل اخیر در صدور بیمه نامه آتش سوزی محدودیتی اعمال شده است گفت: بیمه ایران هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد و ما با بررسی حرفه ای طبق رویه قبلی چنانچه بنا در معرض خطر نباشد ،بیمه نامه صادر می کنیم.
زاهد نیا در زمینه میزان خسارت سیل و پرداختی بیمه ایران گفت: تقریبا ۷۰ درصد موارد اعلام خسارت ،کارشناسی شده و بقیه پرونده ها در حال بررسی است. بیمه ایران طبق شرایط بیمه نامه تعهداتی بر عهده گرفته و خسارت مردم را پرداخت می کند.
معاون فنی بیمه ایران درباره پروژه های عمرانی تحت پوشش بیمه ایران گفت: خیلی کمی پروژه  بیمه هستند که قابل ذکر نیست. ولی پروژه های عمرانی باید بیمه شوند. اساسا  بر اساس قانون دستگاه های دولتی ملزم به بیمه اموال منقول و غیر منقول هستند و واحدها باید بیمه را خریداری  کنند ولی این امر به هر دلیلی انجام نشده است!
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با افتتاح صندوق بیمه حوادث طبیعی سهم بیمه های آتش سوزی کاهش پیدا می کند گفت: اینکه بیمه فراگیر صندوق حوادث طبیعی بتواند پوشش اساسی ایجاد کند خیلی خوب است. بیمه گران می توانند سرمایه مازاد مردم را بپذیرند. و فکر نمی کنم مشکلی از این لحاظ صنعت بیمه داشته باشد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.