×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش زهرا زیدی – خبرنگار خط اقتصادي، ارتباط مداوم به اين معني است که شما نه تنها با دوستان و خانواده خود بلکه با کار خود نيز در ارتباط هستيد. در يک روز و سن که يک تجارت ۲۴ × ۷ × ادامه دارد ، ايميل هاي کاري و پيام هاي WhatsApp مي توانند در هر زمان از

شبانه روز وارد شوند. مشخص شده است که بسياري از افراد هنگام دريافت ارتباطات کاري خارج از محل کارشان دچار استرس و اضطراب مي شوند. اين واکنش مي تواند بر کيفيت زماني که براي استراحت ، آرامش و معاشرت مناسب است تأثير بگذارد .

فاقد از خواب:

رسانه هاي اجتماعي مي توانند اعتياد آور باشند بدون اينکه ما متوجه آن شويم. خيلي اوقات تصميم مي گيريد حساب هاي شبکه هاي اجتماعي خود را فقط ده دقيقه قبل از خواب بررسي کنيد ، اما قبل از اينکه بدانيد ، دو ساعت مي گذرد. اين يک مشکل شايع در ميان بزرگسالان و نوجوانان است که منجر به کمبود شديد خواب مي شود. علاوه بر ساعات کم خواب ، کيفيت خواب نيز تحت تأثير نور صفحه هايي است که مانع از خواب آلودگي در افراد مي شود. خواب کم مي تواند بر بهره وري ، خلق و خو ، سطح انرژي و تمرکز تأثير بگذارد که در طولاني مدت مي تواند مشکلات جدي تري ايجاد کند.

مي توان به افسردگي پيوند داد:

اگرچه تأييد نشده است ، اما برخي مطالعات نشان داده اند افرادي که وقت زيادي را در اينترنت مي گذرانند علائم افسردگي را نيز نشان مي دهند. با اين حال ، از طرف تلنگري ممکن است که اين افراد قبلاً دچار افسردگي شده باشند ، همين باعث مي شود که آنها وقت بيشتري را در اينترنت سپري کنند. براي درک بهتر همبستگي ، تحقيقات بيشتري در اين زمينه لازم است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.