×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 45 خبر
تامین روشنایی معابر منتهی به مدارس منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با اشاره به این خبر افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقای ایمنی هرچه بیشتر دانش آموزان در سطح معابر طرح استقبال از مهر ۱۴۰۳ با اولویت مدارس و مراکز آموزشی در محله های محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در این طرح فوریتی روشنایی معابری که به مدارس و مراکز آموزشی منتهی می شود، رصد و در صورت لزوم تجهیز و تکمیل می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به سایر اقدامات این طرح گفت: شستشو و پاکسازی نماها و زیباسازی جداره های مدارس، رفع نواقص ومرمت آبخوری ها، رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها، نگهداری و جایگزینی مخازن، پیرایش شهر و حذف زوائد فیزیکی و بصری، نقاشی دیواری نمای مدارس و مراکز آموزشی از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر ۱۴۰۳ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رفع مزاحمت و آلودگی صنوف مجاور مراكز آموزشي، مبارزه با جانوران مضر شهری، زنده گیری سگ های ولگرد و بلا صاحب در اطراف مدارس و مراکز آموزشی از دیگر اقداماتی است که برای امنیت و رفاه حال دانش آموزان در طرح استقبال از مهر از ابتدای شهریور ماه جاری در دستور کار قرار گرفته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.