×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
تبیین نقش روابط‌عمومی‌ها در زمان حوادث

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند افزود: همکاری‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در حوزه روابط‌عمومی دو مجموعه، ایجاد زمینه آگاهی بیشتر مسافران از اقدامات پیشگیرانه و درمانی در زمان بروز حوادث و بحران‌ها از جمله مباحث این جلسه بود که با حضور حمید رضایی نکو سرپرست روابط‌عمومی اورژانس استان تهران در خصوص آن گفتگو شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیماتی در خصوص هم افزایی هر چه بیشتر ظرفیت های رسانه ای هر دو مجموعه اتخاذ گردید ادامه داد: پیشنهاد شد تا طرح‌های تبلیغاتی و آموزشی تهیه و در برخی ایستگاه‌های مترو اکران شود.

همچنین استفاده از فضاهای محیطی ایستگاه‌های مترو جهت اطلاع رسانی به مسافران و تولید محتوای آموزشی امدادی و آگاه سازی مواجهه با حوادث مرتبط با مترو از برنامه‌های پیش روی این دو مجموعه است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین تأکید کرد: روابط‌عمومی اورژانس تهران نیز اعلام آمادگی نمود که دوره های آموزشی امدادی ویژه کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه را طبق توافقات انجام شده فی مابین برگزار نماید که دوره اول این آموزش ها آغاز گردیده و برای مراحل بعدی نیز برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.