×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

شهردار منطقه۱۷ خطاب به معاون ترافیک پلیس راهور تهران گفت: ماموریتهای مدیریت شهری با نیروی انتظامی و پلیس راهور مرتبط است و در تلاشیم با تعامل و همفکری حداکثری اقدامات خوبی انجام دهیم و خسارتهای وارده از ویروس کرونا و تحریم را در این منطقه به حداقل برسانیم که زحمت مضاعفی بر مردم تحمیل نشود.
کلهری با اشاره به شرایط کنونی کشور افزود: در این مقطع حساس باید توان مضاعفی را به کار بست تا با کمترین هزینه و انرژی به نتایج مطلوب در اداره شهر برسیم چون معتقدم عملکرد ما می تواند علاوه بر کاهش تردد شهری به رفع مشکلات و مسائل احتمالی شهروندان هم منجر شود.
شهردار منطقه۱۷ با تاکید بر لزوم هماهنگی برای اقدامات عمرانی گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود معابر نفوذناپذیر لازم است که با هماهنگی صددرصدی بین راهور و مدیریت شهری،احتمال بروز خطر برای شهروندان کاهش یافته و به صفر برسد.همچنین عبور و مرور در تمامی معابر با سرعت و روان در جریان باشد.
کلهری با بازخوانی تجربه موفق اجرای طرح«از خانه تا مدرسه با دوچرخه» گفت: منطقه۱۷پتانسیل خوبی برای اجرای طرحهای ترویجی و تشویقی برای کاهش آلودگی هوا و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست با استفاده از حمل و نقل پاک دارد که خوشبختانه طرح موفق «از خانه تا مدرسه با دوچرخه» در سه نوبت اجرا شد که قطعا تعامل و همکاری با پلیس راهور در اجرای موفق آن نقش دارد.
شهردار منطقه۱۷ بر لزوم شناسایی نقاط حادثه خیز در تمامی معابر اصلی و فرعی تاکید کرد و افزود: حفظ جان،ایمنی و سلامت شهروندان در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و لازم است در اسرع وقت با همکاری هردونهاد،نقاط حادثه خیز در تمامی سطح محدوده شناسایی و رفع شود.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.