×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 39 خبر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، علی اصغر محمد پور مدیرعامل صنایع شیر ایران در گردهمایی مدیران شعب پخش سراسری ضمن اعلام این خبر، وضعیت کنونی صادرات پگاه را مطلوب ارزیابی کرد.

او ضمن قدردانی از زحمات همکاران شعب پخش گفت: تا زمانی که فروش خوبی صورت نگیرد تولید کار مفیدی انجام نداده و باید تلاش شود به بالاترین میزان فروش برسیم.

وی افزود: تمامی همکاران در شعب دارای توانمندی مطلوبی هستند، لذا این انتظار می‌رود که رسالت فروش به بهترین نحو ممکن انجام شود.

محمدپور ادامه داد: صنایع شیر ایران همواره پیشتاز صنایع لبنی بوده، اما نباید غافل شد که بخش خصوصی نیز رشد داشته است. پس شرایط فعلی شما را دچار کبرو غرور نکند و باید تلاش کنید به شرایط فعلی دنیا نزدیک شوید.

احمد رضا پارسا سرپرست شرکت پخش سراسری نیز افزود: مدیران شعب و فروش همواره در شرایط سخت برای سربلندی برند پگاه تلاش می‌کنند و افزایش پوشش تنوع محصول، بالا بردن میزان فروش، بازپس گیری سهم بازار از جمله مهمترین اهداف ما است.

وی ادامه داد: در این مدت قدم‌های خوبی برداشته شده است و در بحث پوشش مشتری شاهد رشد هستیم، همچنین تخفیفات را به صورت هدفمند ارائه کردیم.

پارسا ادامه داد: در موضوع کنترل ضایعات و مرجوعی اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه ریزی کرده‌ایم تا در این زمینه به عدد مورد نظر برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما بازار محور بودن است و با بهره‌گیری از پیشنهادات و نظرات همکاران به میزان رشد بالایی دست خواهیم یافت.

گفتنی است، این جلسه با حضور محمد علی کارگر مطلق معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید، جواد دلپسند معاون بازاریابی و فروش و ناصر شبانی معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران صنایع شیر ایران، احمد رضا پارسا سرپرست، اعضای هیئت مدیره مدیران مناطق و شعب شرکت پخش سراسری و سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران، برگزار شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.