×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رسول کشت پور، شهردار منطقه دراین جلسه با اشاره به شیوع موج دوم کرونا بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: خود مراقبتی مهم ترین استراتژی برای پیشگیری از شیوع این ویروس است، برهمین اساس ضمن الزام رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان های شهرداری ،برنامه ریزی در دو محور آموزش و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی انجام می شود.
وی خود مراقبتی و افزایش تاب آوری اجتما عی و اقتصادی را دو محور مورد توجه در برنامه های پیشگیرانه برشمرد و گفت: با توجه به آسیب های روانشناشی ناشی از شیوع کرونا که سلامت روانی شهروندان را تهدید می کند، این ضرورت را ایجاد می کند تا نسبت به ارائه مشاوره و برنامه های روانشناسی توجه جدی شود .
وی افزود: ایجاد پایگاه های مشاوره با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و سرای محلات و همچنین ، حمایت از افراد آسیب دیده ناشی از کرونا از جمله برنامه های پیش بینی شده ستاد پیگشیری از شیوع کرونا منطقه است.
شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه صیانت از سلامت کارکنان، قطع زنجیره بیماری با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله اولویت های مورد توجه منطقه است. گفت: در راستای استمرار پایش سلامت کارکنان،سامانه غربالگری کوئید ۱۹ ویژه کارکنان راه اندازی شد وفرایند پیشگیری و درمان براساس اطلاعات ثیت شده در این سامانه پیگیری و انجام می شود.
کشت پور همچنین به الزام استفاده از ماسک توسط کارگران خدمات شهری نظارت های مستمر بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اسکان کارگری تاکید کرد .
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.