×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 27 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،حسن صفات با اعلام این خبر گفت:میدان بهرود،به دلیل وجود مراکز تفریحی،تجاری و همچنین پارک ژوراسیک ،هتل اسپیناس و..با حجم سفرهای شهری مواجه است و همین مساله بارترافیکی را دراین میدان موجب شده است.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقاء ظرفیت عبور و مرور و تقویت کارکردهای ارتباطی گفت: در همین راستا احداث پل شقایق پس از انجام طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده، با هدف توزیع صحیح بار ترافیکی میدان بهرود-بلوار شقایق- خیابان های ایثارگران شمالی – بزرگراه یادگار امام(ره) دردستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۲ اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران را عملکرد این پل برشمرد و افزود : درحال حاضر راه ارتباطی معابر محدوده میدان بهروداز طریق بلوار پیام انجام می شود و با احداث این پل با تسهیل در دسترسی عبوری، بخشی از مشکلات ترافیکی محدوده کاسته می شود.

وی افزود: پل شقایق به طول ۳۰ متر و عرض ۳۳ متر بر روی کانال بهرود طراحی شده است که در قالب پروژه مشارکتی در حال اجرا است و در حال حاضر عملیات حفاری واجرای کلیه شمع های پل و خاکبرداری رمپ های ورودی پل به اتمام رسیده وپروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

شهردار منطقه۲ گفت: روان سازی ترافیک ،کاهش آلودگی هوا ،ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی شهری و در نهایت آرامش و رضایتمندی شهروندان از جمله تاثیرات ترافیکی و اجتماعی این پروژه است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.