×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان در تشریح برنامه های ویژه هفته سلامت تصریح کرد: آيين تجليل از مديران برتر گروه‌هاي حوادث و بلاياي دانشگاه‌هاي شهر تهران امروز دوشنبه ۱۹ اردی بهشت ماه ساعت ۱۵ با حضور جمعی از مدیران شهری، روسای سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران و شخصیت های علمی – آموزشی این حوزه برگزار می شود.
وی افزود: در این مراسم به پاس کوشش بی وقفه و مشفقانه تلاشگران عرصه مقابله با کرونا طی دو سال گذشته، شماری از فعالان اجرای طرح واکسیناسیون در تهران و مدیران گروه سلامت در حوادث و بلایا مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی از استقرار اتوبوس‌هاي زندگي در مراكز پرازدحام خبر داد و افزود: اتوبوس‌هاي زندگي در مراكز پرازدحام (از قبيل: نمايشگاه‌كتاب، همايش‌هاي سازماني و نمايشگاه‌هاي حوزه سلامت در سطح بوستان‌ها و ميادين و …) براي واكسيناسيون گسترده شهروندان تهراني در صورت درخواست سازمان‌هاي مربوطه ، دو دستگاه اتوبوس زندگي واكسيناسيون در محل افتتاحيه ويژه برنامه‌هاي هفته سلامت در روز شنبه ۱۷ ارديبهشت (پارك شهر) و ۵ دستگاه اتوبوس زندگي واكسيناسيون در محل پياده‌روي به مناسبت هفته سلامت واقع در بوستان جوانمردان در روز جمعه ۲۳ ارديبهشت مستقر می شوند.
مظفری تصریح کرد: همچنین طی این هفته وبينار آموزشي سلامت انسان؛ سلامت زمين در روز چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت به آدرس Webinar.tdmmo.ir و كارگاه‌هاي آموزشي در پايگاه‌هاي پشتيباني و خانه‌هاي دوام مستقر در سطح مناطق با موضوع “سلامت در خانواده در هنگام بحران” و دعوت از كارشناسان حوزه سلامت در بلايا براي سخنراني در سازمان برگزار می شود.
وی افزود: مشاركت در آيين اختتاميه با معرفي ۱۰۰ نفر از افراد مؤثر در اقدامات مقابله با كرونا، مشاركت در برنامه ويدئو مپينگ برج ميلاد و آزادي تهران با موضوع اقدامات ستاد مديريت بحران كرونا از دیگر برنامه های این هفته بشمار می آید.
وی یادآور شد: همچنین تست قند و فشار خون در هفته سلامت جهت اطمينان از وضعيت سلامت همگاني؛ آموزش كمك‌هاي اوليه (با محوريت احياي قلبي- ريوي) و برگزاري مسابقه نقاشي فرزندان با موضوع “سلامت ما، سلامت سيّاره‌ ما”؛ ویژه کارکنان سازمان برگزار می شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.