×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ص

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ هدف از امضای این تفاهم نامه گسترش فرهنگ خرده فروشی، جذب مشتریان بیمه زندگی و توسعه فرهنگ بیمه با استفاده از ظرفیت های ارتباطی در سطح جامعه است.

نیمانوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو ضمن ابراز خرسندی از همکاری با انجمن روابط عمومی ایران موقعیت روابط عمومی و ارتباطات را بسیار مهم و استراتژیک خواند و اذعان داشت چنین همکاری‌هایی باعث ارتقای خدمت رسانی بهتر به مردم است .

رفیعی رئیس انجمن هیئت مدیره انجمن روابط عمومی نیز، ارتباط و اعتماد سازی با مردم را از مهمترین عامل موفقیت برشمرد.

این جلسه در شرکت بیمه تجارت نو و با حضور برخی از مدیران بیمه تجارت‌نو و اعضای انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.