×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فراهانی با اهدای لوح تقدیر تلاش برای تهران به شهردار منطقه ۳ گفت با توجه به تلاش و تعهد در مسیر توسعه برای تهران و خدمت به مردم بر اساس نتایج حاصل از پایش عملکرد در سال ۱۳۹۸ این لوح با نشان سه ستاره طلایی ( بیشترین میزان) به منظور تجلیل از زحمات شهردار منطقه، مدیران، کارشناسان و کارگران منطقه به شهردار منطقه ۳ اهدا می شود.
وی تاکید کرد: پایش عملکرد سال ۱۳۹۸ مناطق شهرداری تهران در چهار محور مالی،شهروندان،فرآیندهای داخلی، رشد و توسعه توسط معاونت محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفته است.
در ادامه مصطفي سليمي شهردار منطقه٣ به رفع تصرفات غير قانوني در معابر و ساختمان هاي بلند مرتبه اين منطقه اشاره نمود و گفت: مقابله با اين تخلفات نيازمند اراده اجتماعي، اقتصادي و … دستگاه ها و سازمان هاي مرتبط است.
وی اذعان داشت: براي احصاء پرونده هاي تخلفاتي كه باید به عنوان پول بيت المال براي بازسازي شهر هزينه مي شود با مشكلات عديده اي روبرو هستيم.
شهردار منطقه سه اظهار داشت: از آنجايي كه تشكل هاي مردمي در زمينه هاي شهري، محيط زيستي، فضاي سبز، اجتماعي، فرهنگي و …. صاحب سبك هستند و توانايي ارتباط با مجامع بين المللي را دارند، مي توان از ظرفيت اين تشكل ها در راستاي ايجاد شرايط مناسب زندگي استفاده کرد.
سپس فراهانی رییس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های منطقه سه بازدید نمود.
مسیر دوچرخه در بلوار میرداماد وساختمان اداری در باغ شاعران پروژه هایی بودند که توسط فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و سلیمی شهردار منطقه سه بازدید شدند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.